Mensen hebben een plek nodig om te kunnen slapen en om zich te kunnen vermaken. De meeste mensen slapen in een huis. De huizen worden gebouwd door vakkundige mensen waar veel vraag naar is. Het is belangrijk dat deze mensen zich kunnen blijven ontwikkelen en dat zij voldoende klussen kunnen aannemen zodat zij ook inkomsten krijgen. Maar hoe kun je er nou voor zorgen dat mensen hun werk zien en dat mensen hun opbellen voor een aannemersklus? Het juiste antwoordt hierbij is social media. Van alle platformen springt Instagram dan het meeste eruit!
Waarom Instagram?
Instagram is een onderdeel van de social media platformen. De afgelopen jaren heeft het zich flink ontwikkeld en staat nu hoog aangeschreven als platform. Mensen kunnen een foto of video delen met anderen, vervolgens liken en deze kan uiteindelijk weer gedeeld worden met anderen. Soms zegt een foto meer dan 1000 woorden, de perfecte gedachte voor Instagram. Het dient in dit geval als een hulpdienst. De beheerders kunnen foto’s hierbij plaatsen wat informatie geeft over twee verschillende segmenten. Als eerste kan er informatie gegeven worden over klussen die zij aan het zoeken zijn en zo met marketing ingehuurd kunnen worden. Als tweede kunnen zij aan de mensen laten zien wat zij bereiken en hoe dit als eindproduct geleverd wordt, dit leidt dan weer terug naar punt 1 waarbij ze vaker ingehuurd zullen worden door aannemers.
Waarom Chatkracht?
Chatkracht dient hierbij als ondersteunende factor voor de bedrijven die het tegengaan. Denk hierbij aan het ontnemen van werk wat zorgt voor extra tijd. De chatspecialisten kunnen zo mensen helpen die vragen hebben over een bepaald onderwerp of mensen triggeren om ook verder te kijken dan de Instagrampagina. Het is dus een extra mogelijkheid die chatkracht creëert voor andere bedrijven. Het levert dus voor alle partijen een win-winsituatie op met alleen maar voordelen hierbij!